February 20, 2013

yesterday

Ontem esqueci de fazer um post sobre minha noite, eu ainda estou um pouco doente com dor de garganta e tal. 

Yesterday I forgot to make a post about my night, I'm still a bit sick with a sore throat and stuff.

Entao antes de ir dormir eu comi pao com mel, e bebi chá verde com menta e mel. Dizem que mel é bom pra dor de garganta. 

So before bedtime I ate bread with honey, and drank green tea with mint and honey. They say honey is good for sore throat.

Eu também pedalei uns 30 minutos ontem, eu sei que é pouco, mas antes isso do que nada. E também nao conseguia fazer muito exercicio porque estou um pouco doente.

I also cycled about 30 minutes yesterday, I know it's little, but it's better than nothing. And I also could not do much exercise because I'm a bit sick.

No comments:

Post a Comment