February 20, 2013

shop, compras.

Caderno que eu comprei para meu curso de sueco! Começa semana que vem, nossa estou MUITO NERVOSA. Comprei um caderno, caneta e borracha, esqueci dos lápis hihi. Ainda tenho que compras os livros pro curso! Custou só 5€ isso tudo. Tem a foto da notinha ali em baixo.

Notebook I bought for my Swedish course! It starts next week, w o w im VERY NERVOUS. I bought a notebook, pen and eraser, the pencils i forgot hihi. I still have to purchase the books for course!

A notinha das compras do caderno e resto.
The receipt of my shop.

Fiz algumas comprinhas também, de coisas que preciso no dia a dia. Comprei non fat milk pra mim, e normal pro Alex.

I did some food shopping too, of things I need in everyday life. I bought non fat milk for me, and normal for Alex.





Acabei de comer esse twix e beber chá. NAO DEVERIA NUNCA TER COMIDO ISSO, sério.  Ficou 550 calorias, estou indo peladar AGORA, tenho que queimar um pouco de caloria, porque assim nao dá. NAO MESMO!! chocolate eu te amo, mas voce acaba comigo assim x_x Entao estou indo peladar agora, xau :*

I just ate this twix and drink tea. I SHOULD NEVER HAVE EATEN, seriously. It was 550 calories, I'm going to do some cycling NOW, I have to burn some calories, because if i go to sleep with this many calories in my body im gonna cry ALOT. So yeah im going to cycle now! byebye



No comments:

Post a Comment