January 28, 2013

News! novidades yay

Oii.. Então, ontem minha dieta não funcionou, ontem foi terrível porque eu comi muito, e eu tive dor de estômago durante toda a noite. E eu não podia tirar fotos dos meus alimentos, o que eu comi, etc, por isso eu não fiz nenhum post ontem. E meu marido me disse que eu vou estudar sueco no próximo mês ! Estou muito nervosa, mas não posso esperar para fazer algo diferente ^-^ i vou fazer outro post hoje sobre meu almoço e algumas coisas mais! xoxo

SO HI! :) So yesterday my diet didnt work, yesterday was awful because i ate too much, and i had stomachace all night long. And i couldnt take any pictures of my foods, what i ate etc, because of it i didnt make any posts yesterday. And my husband told me that i am going to study swedish next month!! I am so nervous, but cant wait for do something different ^-^ i ll make another post today about my lunch and somethings else! xoxo

No comments:

Post a Comment